Megrepedt Monokli

Ha valami értékes, az el is törhet...

Powered By Blogger

Jótékonysági cikk

Nos, szóval:

Ma éppen Pécsett sétálgattam, és fényképezgettem, amikor a Széchenyi tér mellet elhaladva egy kis csoport emberre lettem figyelmes, amint éppen egy sajátos tüntetést tartottak.
Megálltam, elkantintottam egy-két képet, amikor is odajött hozzám egy ember, és megkérdezte, hogy tudom-e, hogy mi történik itt. Erre feleltem, hogy sajna nem, csak véletlenül tévedtem ide (mint kiderült, az alak újságíró volt). Nem sokkalta utána egy másik, immáron külföldi fiatalember lépett hozzám, és megkérdezte, hogy what's going on? ( Sorry, but I don't know). Később kiderült, hogy a tüntetés résztvevői az Old községben levő, bézárásra ítélt fogyatékos gyerekek számára fenntartott iskola mellett protestálnak.
Hát, azt nem tudom, hogy mi lett az eredménye a rendezvénynek, de remélem azért sikerült (ha csak valamennyire is) felhívni magukra a figyelmet.

Végezetül álljanak itt a képeim:


1 komment:

Névtelen 2010. február 1. 11:50  

(Azért ott van egy kis LIDL reklám is!) :D

Megjegyzés küldése

Translate

A blogról röviden

Üdvözlet!

Eme blogon különböző érdekes/vicces/elvont/hasznos dolgokat mutatok be, ami épp eszembe jut.

Jó nézelődést a MonokliBlog-on