Megrepedt Monokli

Ha valami értékes, az el is törhet...

Powered By Blogger

Meglett a póni

Vége a nyárnak, eljött a szeptember, kezdődik az iskola, én meg újra belevetem magam a munkába.

Biztos mindenki látott már "elveszett póni" plakátot az utcán. Kicsit utánanéztem ennek és ez az eredmény:

Tovább!



Póni, póni


Nos, a plakát a Július folyamán került ki az utcafrontokra, gondolkodásra késztetve sok embert. Igazából, mint azt láthatjátok, a poszter nem sok információt ad, csupán egy e-mail cím áll rendelkezésünkre. Ha valaki levelet küld (bármilyen tartalommal) a címre, akkor az alábbi levelet kapja meg rövid időn belül:





Szia!!!
Köszi, hogy írtál! Van egy jó hírem: lehet, hogy nyomon vagyunk. Apu szerint szerelmes lett egy versenylóba.
Póni nélkül minden annyira más. Reméljük, megtaláljuk! Ha történik bármi, dobunk egy mélt!
Luca 





 Aranyos...

Nem lehet mást tenni, mint várni.
Kb. egy hónap múlva kicserélődnek a plakátok (bocsi, de nem tudtam képet szerezni):

"Meglett!!! Köszi!!!"

Kiderült, hogy a plakát valójában a közszolgálati média erejét demonstrálja.

Szerintem ötletes.



1 komment:

Névtelen 2010. szeptember 1. 22:12  

Tényleg ötletes, már én is láttam egy csomót az új típusú plakátból. Azért e-mail-t nem írtam nekik.
M.

Megjegyzés küldése

Translate

A blogról röviden

Üdvözlet!

Eme blogon különböző érdekes/vicces/elvont/hasznos dolgokat mutatok be, ami épp eszembe jut.

Jó nézelődést a MonokliBlog-on