Megrepedt Monokli

Ha valami értékes, az el is törhet...

Powered By Blogger

POSZT-program

 Ezen cikkem sajnos nem a Pécsi Országos Színház Találkozó ajánlója, mint azt a cím sugallja, az csupán arra vonatkozik, hogy az ajánlott program már véget ért.
Tegnap épp' a Széchenyi tér  fele jártam, és gondoltam benézek a Dóm tér felé. Mikor odaértem, nem volt semmi különös, ettem-ittam egy kicsit, és egyszer csak mit hallok? A távolból (na jó, talán egy ötven-százméterre tőlem) zene harsan (amolyan "Let the bass kick" zene). Ekkor elmentem megnézni, hogy mi is folyik itt, és azt konstatáltam, hogy tele a Dóm tér emberekkel, és a színpadon pedig produkció folyik éppen. Így csöppentem bele a Sheketak előadásába.

Tovább!


De tulajdonképp' mi is ez?
A Sheketak egy izraeli tánc koreográfuscsoport, amely tizenkét tagból áll, és különböző táncos-zenés dolgokat adnak elő. Nagyon lelkesek, tele életvidámsággal, az előadásukba nagyon bele tudja élni magát az ember. Hihetetlen ritmusos táncprodukcióik vannak, nem ritkán teátrális beütéssel: veszekednek egymással, verekszenek, vagy üldözik egymást. A show technikája is lenyűgöző volt, jó fény- és hangeffektek, valamint egy speciális árnyéktrükkök tették még élvezetesebbé a produkciót. A banda táncos-ütemzenészek mellet volt egy szintetizátorosuk és egy basszusgitárosuk.
A banda a közönséget is be tudta vonni, néha ritmikus tapsolást kértek tőlük, a végén pedig mindenkit táncra szólítottak fel.
Volt egy különösen érdekes rész is, ahol a csapat két tagja az előadás közben megszólalt harangszóra improvizált.
Summa summarum: a Sheketak nagyon jó csapat, aki ott volt, az örülhet, aki nem: talán majd legközelebb!


(p.s.: A pécsi showban nagyjából ugyanaz volt, mint ebben a promóban [persze egy kicsit hosszabban])







0 komment:

Megjegyzés küldése

Translate

A blogról röviden

Üdvözlet!

Eme blogon különböző érdekes/vicces/elvont/hasznos dolgokat mutatok be, ami épp eszembe jut.

Jó nézelődést a MonokliBlog-on